It never rains in California.

Dziś jest ostatni dzień,który spędzę w domu,a dokładniej rzecz ujmując w Polsce.Wow,dawno nie byłam za granicą,więc cieszę się jak dziecko.Okej,może i nie wyjeżdżam na typowo wypoczynkowy voyage,ale i tak odbieram tą podróż jako wspaniały sposób na zdobycie doświadczenia,poznania nowej kultury oraz odnalezienia się w niecodziennych warunkach.Jako,że jestem bardzo uporządkowaną osobą,prawie się już spakowałam,zakończyłam wszystkie rozpoczęte sprawy,skontaktowałam się z moją 'przyszłą' rodziną...Teraz czeka mnie tylko podołanie wszystkiemu co mnie spotka!Bon courage!

Dziś jest także dzień,kiedy wszyscy mnie trochę rozpieszczają.W związku z tym dostałam od babci ubrania oraz upiekła mi pyszne,drożdżowe ciasto.Mój narzeczony kupił natomiast składniki na ciasto Barbie,które zrobiliśmy razem,także mój plan schudnięcia przed wyjazdem nie powiódł się :) Czekają mnie jeszcze ostatnie spotkania z przyjaciółmi,niezbyt przyjemne pożegnania oraz mnóstwo wrażeń.Ponieważ prawdopodobnie nie będę miała dostępu do Internetu,więc dopiero za ponad miesiąc umieszczę tutaj jakąś wiadomość.A wy wszyscy trzymajcie za mnie kciuki i bawcie się dobrze,w końcu jest lato!

eng:

Today is the last day which I will spend in home,and being more exact in Poland.Wow,I wasn't abroad for years,so I'm simply happy as child.Okay,maybe I don't go for typical relaxing voyage but still, I find this journey as great way of gaining experience,getting know new culture and finding myself in unusual conditions.I'm really orderly and that's why I'm almost packed,I've finished all things which have been started,I have phoned my 'future' family...Now I just have to cope with everything I will go through!Bon courage!

Today is also the day when everyone spoil me a bit.Because of that I received clothes from my granny and she baked me tasty,raised cake.However,my fiance has bought ingredients for Barbie cake which we made togheter,so my plan for losing some weight didn't succeed :) The things which wait for me are last meetings with my friends,not very nice 'goodbyes' and a lot of sensations.It is probable that I won't have connection to the Internet so I will write something here after a month.And you all,keep your fingers crossed for me and have fun - it's summer!

2 skomentuj:

MadziX pisze...
23 lipca 2010 13:18

JAK TO NIE BĘDZIESZ MIAŁA DOSTĘPU DO INTERNETU ?!!

melanie pisze...
24 lipca 2010 11:06

That cake looks so lovely...mhhhhh! :)

Again, have a great time in Ireland & take care!! xo

Deja un comentario

Volver al inicio Volver arriba ~...~. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.