Krótko.

Notka powstaje z potrzeby podzielenia się założeniem nowej aplikacji,która umożliwia zadawanie mi pytań.Podpatrzone u kogo innego i uważam,że bardzo fajne urządzonko służyć będzie jako anonimowa (lub nieanonimowa,co kto woli) ankieta skierowana w moją stronę.Może ktoś kiedyś zechce skorzystać :) Będę starała się odpowiadać na pytania najlepiej jak umiem! [kliknąć tam po prawej w linka]                                --------------->

Z rzeczy mniej interesujących oraz przyjemnych,dodaję trzy focie wykonane na szybko.


[moje cudowne uczesanie w ramach przygotowań do oczyszczania twarzy i jakieś podniecenie ów faktem]



[a to już smutek 'po'.Ał,bolało.]



[a to brązowe coś to mój nowy nabytek."O!Rossman!Przetestuję sobie jakiś krem opalający...Kurdę...nie działa...Łe,jaka lipa,w życiu czegoś takiego nie kupię.Nic nie widać ;/" W domu zaznałam uczucia lekkiego zaskoczenia.Od 'wtedy' jestem Kobietą z Plamą.]





3 skomentuj:

MadziX pisze...
11 maja 2010 11:44

hahaha krem opalający :D ja sięboję takich rzeczy ;p

jones pisze...
12 maja 2010 01:03

poprostu lepiej poczekać na Słoneczko i się opalac:)

monavampire pisze...
12 maja 2010 07:18

ta,jakbym kiedykolwiek się miała opalić :D

Deja un comentario

Volver al inicio Volver arriba ~...~. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.